شهریور ۱۳۹۶

خانواده اسنپ بسیار بزرگ شده است و هر روز به تعداد اعضای خانواده‌ نیز افزوده می‌شود. رشد جمعیت خانواده، ما را بر آن داشت تا در فضایی صمیمی‌تر و در بلاگ اسنپ به تمامی سوال‌ها و نگرانی‌هایتان پاسخ دهیم. صدای کاربر» صدای شما همراهان همیشگی اسنپ است. ما همیشه خود را در برابر شما پاسخگو دانسته‌ایم و اکنون قصد داریم تا به روش بهتر و یکپارچه‌ای با شما ارتباط برقرار کنیم. از این پس پرسش‌های پرتکرار و دغدغه‌های شما کاربران گرامی در این بخش پاسخ داده خواهد شد.

نحوه ارائه و دریافت کد تخفیف به مسافرین پُر سفر را توضیح دهید.

انتهای هر ماه مسافرانی که سفرهای درون‌شهری زیادی با اسنپ داشته باشند، به عنوان کاربران ویژه شناسایی و برنده تخفیف‌های هیجان‌انگیز این سامانه می‌شوند. در صورت قرار گرفتن نام شما در فهرست کاربران ویژه از طریق ایمیل، پیامک و یا پیغامِ درون‌اپلیکیشنی مطلع خواهید شد.

در مورد دریافت مالیات از رانندگان اطلاع‌رسانی کنید.

طبق اعلام رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، رانندگان دارای یک خودرو که در اسنپ فعال هستند، برای عملکرد سال ۱۳۹۵ از پرداخت مالیات بر درآمد خودرو معاف خواهند بود. شما می‌توانید متن کامل این خبر را در وب‌سایت سازمان امور مالیاتی کشور مطالعه کنید.

انواع سرویس‌های اسنپ چه زمانی برای شهرهای دیگر فعال می‌شود؟

اسنپ اکنون خدماتش را در قالب سرویس‌هایی همچون اسنپ اکو، اسنپ پلاس، اسنپ رُز و اسنپ باکس به کاربرانش ارائه می‌دهد. تمام شهرهای تحت پوشش اسنپ دارای سرویس اسنپ اکو هستند. اسنپ نهایت تلاش خود را به کار گرفته است تا در سریع‌ترین زمان ممکن، دیگر سرویس‌هایش را در دسترس سایر کاربران قرار دهد.

چرا هزینه یک مسیر مشخص در روزها و ساعات مختلف متفاوت است؟

به طور کلی، تعیین هزینه سفر در اسنپ علاوه بر مسافت، به موارد دیگری چون میزان دسترسی، ترافیک، ساعت درخواست، و غیره دارد. دلیل تفاوت قیمت در ساعات مختلف روز به دلیل میزان اوج ترافیک و همچنین اهمیت زمان درخواست اسنپ است به طور مثال، هزینه سفر با اسنپ در نیمه‌شب بیشتر از ساعت ۱۲ ظهر است.

چطور اکانت اسنپ خود را شارژ کنیم؟

شارژ حساب کاربری در اسنپ به چهار روش پرداخت اینترنتی، USSD، شارژ مستقیم و اسنپ‌کارت انجام می‌شود.

۱- پرداخت اینترنتی

برای افزایش حساب از طریق پرداخت اینترنتی کافی است منوی سمت راست را باز و به صفحه گردش حساب» مراجعه کنید. با لمس دکمه آبی‌رنگ + می‌توانید پس از انتخاب پرداخت اینترنتی» مبلغ دلخواه را وارد، و سپس دکمه پرداخت را لمس کنید تا به درگاه بانکی هدایت شوید. پس از وارد کردن اطلاعات کارت و اتمام مراحل خرید، اعتبار شما افزایش خواهد یافت.

۲- پرداخت USSD

کاربران iOS به دلیل گزینه پرداخت اینترنتی» را مشاهده نمی‌کنند و به جای آن، پرداخت از طریق USSD یا #۷۲۴* را خواهند دید. این روش شارژ در مطلب نحوه شارژ حساب اسنپ از طریق USSD به طور کامل شرح داده شده است.

۳- درگاه اینترنتی recharge.snapp.ir

به وسیله درگاه اینترنتی recharge.snapp.ir شما می‌توانید به راحتی حساب اسنپ خود و دیگران را به طور مستقیم شارژ کنید. لطفا دقت داشته باشید در این روش باید شماره موبایلی را وارد کنید که حساب اسنپ با آن فعال است. راهنمای کامل را می‌توانید در مطلب افزایش اعتبار با شارژ مستقیم حساب اسنپ مطالعه کنید.

۴- اسنپ‌کارت

هر اسنپ‌کارت دارای یک کد و مبلغ مشخصی از اعتبار اسنپی است. در صورت در اختیار داشتن اسنپ‌کارت باید به به صفحه گردش حساب وارد شوید و پس از لمس دکمه +، با انتخاب گزینه اسنپ‌کارت و وارد کردن کد و ثبت آن، اعتبار اسنپ‌کارت را به حساب خود منتقل کنید.

اسنپ همواره خود را پاسخگوی سوالات شما می‌داند. به همین منظور شما می‌توانید سوالات خود را از طریق حساب‌های کاربری اسنپ در شبکه‌های مجازی (توییتر، اینستاگرام و فیسبوک)‌ و همچنین آدرس ایمیل PR@snapp.cab ارسال و پاسخ خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. همچنین برای دریافت آخرین خبرها از خدمات و کدهای تخفیف اسنپ، عضو کانال تلگرامی اسنپ شوید.

چطور می‌توانم با پشتیبانی صحبت کنم؟

راه‌های تماس با اسنپ سوال خیلی از کاربران است. اگر در حال سفر هستید و نیاز به ارتباط مستقیم با پشتیبانی دارید می‌توانید با شماره ۴۱۸۴۹۰۰۰-۰۲۱» تماس بگیرید. در صورت پایان سفر بهتر است از طریق بخش پشتیبانی داخل اپلیکیشن مسائل و مشکلات خود را مطرح کنید. همچنین آدرس الکترونیکیinfo@snapp.cab راه دیگر ارتباط شما با پشتیبانی است.

اکانتم بلاک شده، راهنمایی‌ام کنید؟

اگر درخواست سفر خود را به دفعات لغو کنید اکانت شما بلاک می‌شود. در این مورد می‌توانید برای رفع بلاک اکانت خود با پشتیبانی تماس بگیرید. پس از بررسی مشکل اکانت شما رفع می‌شود.

چرا بعد از معرفی اسنپ به دوستم و ارسال لینک معرفی، هنوز اعتبار سفر دریافت نکرده است؟

ابتدا مطمئن شوید که دوستتان کد معرف را در بخش کد تخفیف وارد کرده‌ است. اگر کد معرف را در اولین سفرش وارد نکرده باشد فرصت او برای دریافت تخفیف از دست رفته است.

اما اگر فرد معرفی شده سفر اولش را رفته و اطلاعاتش را در بخش کد تخفیف وارد کرده و هنوز اعتبار دریافت نکرده است، حتما برای پیگیری با پشتیبانی تماس بگیرد. همچنین می‌تواند شماره خودش را به همراه شماره معرف به آدرس ‌الکترونیکی care@snapp.cab ارسال کند، تا این موضوع در اسرع وقت پیگیری شود.

چرا بعد از معرفی اسنپ به دوستم و ارسال لینک معرفی، هنوز سفر رایگان دریافت نکرده‌ام؟

ابتدا نیاز است که از انجام سفر اول دوست خود و وارد کردن کد معرف از طرف ایشان اطمینان حاصل کنید. در صورتی که دوست شما در اولین سفرش کد معرف را در قسمت کد تخفیف وارد کرده باشد -بعد از اتمام سفر اولش- شما یک سفر رایگان (تا سقف ۱۵هزار تومان) دریافت می‌کنید. برای پیگیری بیشتر مشکلات مربوط به این موضوع با آدرس الکترونیکی care@snapp.cab در تماس باشید.

برای دریافت نمایندگی اسنپ در شهر خود چگونه اقدام کنم؟

پیشنهاد خود را همراه با اطلاعات کامل‌تان به آدرس الکترونیکی info@snapp.cab ارسال کنید؛ در صورت امکان همکاری با شما تماس گرفته می‌شود.

پیشنهادی برای کمپین و یا همکاری مشترک با اسنپ دارم. چگونه باید آن‌ را با شما درمیان بگذاریم؟

پیشنهاد خود را به صورت مکتوب به آدرس الکترونیکی mbd@snapp.cab ارسال کنید؛ در صورت تایید با شما تماس گرفته می‌شود.

چطور می‌توانم برای مجموعه‌‌ام کد تخفیف بگیرم؟

درخواست خود را مبنی بر دریافت کد تخفیف برای سازمان یا مجموعه‌تان به صورت مکتوب به آدرس الکترونیکی mbd@snapp.cab ارسال کنید؛ در صورت تایید با شما تماس گرفته می‌شود.

چطور می‌توانیم برای شرکت خود از سرویس‌های اسنپ استفاده کنیم؟

درخواست خود را به همراه اطلاعات شرکت‌تان به آدرس الکترونیکی corporate@snapp.cab ارسال کنید؛ در صورت تایید با شما تماس گرفته می‌شود.

برای برقراری همکاری رسانه‌ای (حضور در نشست خبری یا تنظیم قرار مصاحبه) با چه کسی باید در ارتباط باشیم؟

برای داشتن همکاری رسانه‌ای با اسنپ باید درخواست خود را از طریق تلفن ۲۶۳۵۳۳۸۰-۰۲۱»، یا آدرس الکترونیکی pr@snapp.cab و یا فکس ۸۹۷۸۶۰۵۷-۰۲۱» برای روابط عمومی اسنپ ارسال کنید؛ در صورت تایید با شما تماس گرفته می‌شود.

چطور باید سه مقصد و بیشتر را ثبت کرد؟

توقف در بیش از دو مقصد مستم پذیرش راننده است. چنانچه راننده درخواست شما را برای داشتن توقف‌های بیشتر رد کند انجام چنین سفری منتفی است. در صورت پذیرش راننده، در حین سفر با پشتیبانی تماس بگیرید؛ مبلغ نهایی سفر شما با احتساب توقف‌ها محاسبه و در اپلیکیشن قید می‌شود.

حسابم را آنلاین شارژ کرده‌ام، پول از حسابم کم شده ولی اسنپم شارژ نشده است، لطفا راهنمایی‌ام کنید.

مبلغ کسر شده طی ۷۲ ساعت کاری به حساب شما برگردانده می‌شود. در صورت عدم بازپرداخت مبلغ کسرشده، تصویر صورت حساب خود را، به همراه شماره پلاک خودرو و توضیحات مربوطه، به آدرس الکترونیکی care@snapp.cab ارسال کنید. بازپرداخت پول شما در اولین فرصت پیگیری و نتیجه به شما اطلاع داده می‌شود.

آیا می‌توان اسنپ شخص دیگری را شارژ کرد؟

بله، برای هرگونه شارژ مستقیم حساب به recharge.snapp.ir مراجعه کنید.

چه کار کنم که نقشه تهران در شهری غیر از تهران باز نشود؟

برای رفع این مشکل روی علامت ‌مکان‌یاب نقشه کلیک کنید تا نقشه در شهر فعلی شما تنظیم شود.

پاسخ به سوالات کاربران اسنپ

سوالات متداول اسنپ

اسنپ ,صورت ,می‌شود ,دریافت ,شارژ ,حساب ,آدرس الکترونیکی ,گرفته می‌شود ,تماس گرفته ,صورت تایید ,ارسال کنید؛ ,تماس گرفته می‌شود ,آدرس الکترونیکی mbd@snapp ,اینترنتی recharge snapp ,درگاه اینترنتی recharge
مشخصات
آخرین جستجو ها